~welcome2mytrip~

miercuri, 27 ianuarie 2010

Un altul


Am inceput de la o vreme sa imi "aprofundez" somnul ,lucru ce ma face sa cred ca fac asta doar din simplul motiv ca imi place mai mult lumea care mi se imprima printre santurile inconvoiate ce imi strabat creierul in momentul in care dorm.Incerc sa inteleg ceva din realitate dar totusi nu pot sa o concep decat intr-un mod destul de comic ,si lipsit de vreo importanta maajora.
Trezit intr-o zi in care primul lucru pe care l-am constientizat a fost ca este doar o alta zi si ca nimic important nu se va intampla nici astazi.Arunc o privire pe fereastra pe care se scurgeau intr-un mod derutant picaturile de apa formate din zapada topita de la aerul cald venit din casa.- 15 C e inca iarna ,27 ianuarie .Niste idei nascocite intr-un mod destul rapid imi spun ca totusi ar trebui sa fac anumite chestii in decursul orelor petrecut in interactiunea mea cu realitatea.Sa fac o schimbare...dar nu gasesc parca o motivatie atat de puternica pentru schimbarea pe care vreu sa o fac.Trebuie sa fac ceva ,trecutul ma face sa imi doresc sa indrep anumite lucruri.Inca ninge...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu